Aubrey Roemer’s A Refugee Portrait Project @ Ε.Δ.Ω., Friday, 1st of April – Sunday, April 3rd 2016.

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι ο χώρος του Ε.Δ.Ω. θα φιλοξενήσει την παρουσίαση / έκθεση ενός ιδιαίτερα επίκαιρου έργου, του project Khamsa, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity), The Refugee Crisis Portrait Project, της Αμερικανίδας Aubrey Roemer. Η Aubrey είναι μια πολύ δραστήρια, διεθνούς δράσης, σύγχρονη καλλιτέχνης, η οποία συνδέει με το έργο της την τέχνη με τον ακτιβισμό, χρησιμοποιώντας ώς όχημά της επίμαχα κοινωνικά θέματα. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Παρασκευή 1η Απριλίου και ώρα 20:00, ενώ θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 3 Απριλίου.

E.Δ.Ω.
Προφήτου Δανιήλ 18, Κεραμεικός, Στάση Μετρό Κεραμεικός
Eγκαίνια: Παρασκευή 1η Απριλίου, 2016, 20:00 – 24:00.
Διάρκεια μέχρι την Κυριακή 3 Απριλίου, 2016.
Ώρες Λειτουργίας: Σάββατο 17:00 – 21:00, Kυριακή 12:00 – 15:00 & 17:00 – 21:00
Eίσοδος Ελεύθερη
Google map

Σύντομη περιγραφή του έργου:

Η προσφυγική / μεταναστευτική κρίση έχει κυριαρχήσει στις διεθνείς ειδήσεις τον τελευταίο χρόνο – μια έξοδος που αντίστοιχη δεν έχει υπάρξει από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το 2015, πάνω από ένα εκατομμύριο πρόσφυγες έχουν εισέλθει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, από στεριά και θάλασσα, για να βρουν καταφύγιο από περιοχές ρημαγμένες από τον πόλεμο, από πολιτικές διώξεις και προσωπική καταπίεση, καθώς και για οικονομικούς λόγους. Κυρίως όμως, εισέρχονται με την ελπίδα να ξαναχτίσουν τη ζωή τους.

Πρατηρώντας σχόλια άρθρων του διεθνούς τύπου σχετικά με την προσφυγική / μεταναστευτική κρίση, αποκαλύπτονται απόλυτα διχασμένες απόψεις, καθώς και μια κοινότοπη, πωρωμένη έλλειψη συναίσθησης. Στη σύγχρονη ιστορία, ειδικά κατά τη διάρκεια των δύο Παγκοσμίων Πολέμων, πολλοί από τους προγόνους μας αναζήτησαν καταφύγιο από τις φρικαλεότητες του πολέμου και της καταπίεσης, είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε λόγω εθνικών / φυλετικών διακρίσεων, άλλοτε με αιτία τη διαφορετική σεξουαλικότητα, ή τα οικονομικά μέσα. Αυτή η διχοτόμηση της κοινής γνώμης τροφοδότησε μια προσωπική ανάγκη εξανθρωπισμού των προσφυγικών δεινών – ένας τρόπος ενεργοποίησης συμπόνιας και οίκτου, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κρίση.

«Khamsa, Sadaqa Jaariyah – Endless Charity (σε μεταφ. Απεριόριστη Φιλανθρωπία), The Refugee Crisis Portrait Project (σε μεταφ. Το Έργο Πορτραίτα Προσφυγικής Κρίσης)» δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια εθελοντικής εργασίας σε ελληνικά στρατόπεδα προσφύγων στη Λέσβο και στην Αθήνα, καθώς και κατά την συνεργασία υπεράσπισης και ανακούφισης των προσφύγων με κυβερνητικές, τοπικές και ΜΚΟ οργανώσεις. Η διαδικασία αυτή τεκμηριώνεται με φωτογραφίες, γραπτές προσευχές, φωνητικές σημειώσεις, πίνακες ζωγραφικής, χαρακτικά και σχέδια, ενώ πραγματοποιείται με τη συμμετοχή των προσφύγων αλλά και των εργαζομένων που προσφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια και που βρέθηκαν σε επαφή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής.

Το έργο είναι μια συλλογή από 99 σημαίες προσευχής που δημιουργήθηκαν από σωσίβια και κουβέρτες έκτακτης ανάγκης και που βρέθηκαν πεταμένα στη Λέσβο. Ο αριθμός τους ισοδυναμεί με την ποσότητα σε χάντρες ενός tasbih, του Ισλαμικού κολιέ προσευχής. Τα χέρια 66 προσφύγων, γυναικών και παιδιών, ιχνογραφήθηκαν, ενώ μόνο τα μάτια τους φωτογραφήθηκαν ως αναφορά στη βαμμένη ομοιότητα που εμπεριέχεται σε κάθε ζευγάρι χέρια. Η σύνθεση αποτελεί άμεση αναφορά στο khamsa/ το χέρι της Φατιμά, το χέρι hamsa, το χέρι της Μαρίας – ένα σύμβολο προστασίας, ευλογίας και δύναμης που συναντάται στις περισσότερες μεγάλες θρησκείες. Άντρες πρόσφυγες αποτελούν τις υπόλοιπες 33 σημαίες σε μορφή προσευχής και διαμαρτυρίας αποτυπωμένες πάνω σε κομμάτια υλικού, (όσο βρίσκονταν) στα κέντρα και στο πλοίο. Τα ποσοστά που αντανακλώνται είναι μια σκόπιμη διάψευση στις διαδόσεις των μέσων ενημέρωσης, ότι μόνο άγαμοι, εγκληματίες άνδρες πραγματοποιούν το ταξίδι προς την ΕΕ.

77 μεμονωμένες εκτυπώσεις ματιών, (αριθμός) που σύμφωνα με την αριθμολογία σχετίζεται με τον Ιησού Χριστό και τον πιο ευρέως αναγνωρισμένο αριθμό των θρησκευμάτων του Ισλάμ, είναι το τελικό συστατικό σε αυτό το έργο. Αντιπροσωπεύουν τις 6.000 ζωές που εκτιμάται πως χάθηκαν στο Αιγαίο Πέλαγος.

Στο Ισλάμ, Sadaqa Jaariyah (σε μεταφ. Απεριόριστη Φιλανθρωπία) είναι μια έννοια όπου με το ανθρωπιστικό έργο και τα δύο μέρη ανταμείβονται, καθώς οι καλές πράξεις του πράττων συνεχίζουν και μετά το πέρας της ζωής του. Aναπτύσσοντας την ιδέα αυτή, το έργο θα χρησιμοποιείται για την ευαισθητοποίηση του κοινού ταξιδεύοντας και εκθέτοντάς το ανά τον κόσμο – στην Κίνα, την Ταϊβάν, την Ινδονησία, την Ελλάδα μέχρι τώρα – με μελλοντικές εκθέσεις προγραμματισμένες στην ΕΕ, τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή. Θα δεθεί σε ένα βιβλίο, βοηθώντας στη χρηματοδότηση για τη συνέχιση των προσπαθειών ανακούφισης των προσφύγων σε συνεργασία με την ελληνική ΜΚΟ «Δεσμός».

Σχετικά με την Αubrey Roemer:

Η Aubrey Roemer γεννήθηκε στο Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης. Έλαβε το πτυχίο της BFA από το Pratt Institute και μεταπτυχιακά παρακολούθησε residencies στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, όπως και εξέθεσε σε γκαλερί και μουσεία τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Εργάσθηκε ως δημοσιογράφος για το Art Observed εξειδικεύοντας στην κάλυψη της περιόδου δημοπρασιών της Νέας Υόρκης. Η Aubrey έχει λάβει επιχορηγήσεις από το World Connect και ARTwerk για το έργο της. Έχουν γίνει αναφορές σε εθνικό και διεθνή Τύπο, μιλώντας ενεργά για το ρόλο της τέχνης και του ακτιβισμού, ιδίως μέσα από το Artshape Mammoth, το Tällberg Foundation και το Parrish Museum of Art. Πρόσφατα, ήταν resident στο Vermont Studio Center, στο 42 Acres στην Αγγλία, και στην Ταϊβάν στο Kio-a-Thau Sugar Refinery Artist Village. Η Aubrey εργάζεται σε projects στη Νικαράγουα με το La Isla Foundation αναφερόμενη στην επιδημία CKDnT που παρουσιάζεται στους εργαζόμενους ζαχαροκάλαμου, ζωγραφίζει πανιά ενός pinisi πλοίου, ενώ εργάζεται για περιβαλλοντικά ζητήματα στην Ινδονησία ως διευθυντής Τέχνης και Επικοινωνίας για την Oceans Care.

Η δουλειά της εκτέθηκε το περασμένο φθινόπωρο στο Dekalb Gallery του Pratt Institute και σε μια ατομική έκθεση στο Montauk στη γκαλερί Gallery at the Terrace.

Aυτή την περίοδο, η Aubrey εργάζεται στο «Khamsa, Sadaqa Jaariyah – Endless Charity (σε μεταφ. Απεριόριστη Φιλανθρωπία), The Refugee Crisis Portrait Project (σε μεταφ. Πορτραίτα Προσφυγικής Κρίσης)», μια καλλιτεχνική καταγραφή της κρίσης που πραγματοποιείται ενώ εργάζεται εθελοντικά στη Λέσβο και την Αθήνα – η δουλειά αυτή ταξιδεύει τον κόσμο σε εκθέσεις, ενώ θα δεθεί σε ένα βιβλίο, με ένα μέρος των πωλήσεων να πρόκειται να δοθεί στην ελληνική ΜΚΟ «Δεσμός» για τη συνέχιση των προσπαθειών ανακούφισης. Το έργο είχε προηγουμένως εκτεθεί στη 203 Gallery στο κέντρο της Σαγκάης και στο κέντρο CDC στο Μπαλί, η επόμενη έκθεση θα είναι αυτή την άνοιξη, το Μάιο στο Garner Art Center.

Σχετικά Links:
www.aubreyroemer.com
http://aubreyroemer.tumblr.com/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1037371979659983.1073741830.208732732523916&type=3
http://desmos.org

E Δ Ω Ε D W E Δ Ω Ε D W E Δ Ω Ε D W

We are pleased to announce that the space of Ε.Δ.Ω. will host the presentation / exhibition of a highly topical project, the Khamsa project, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity), The Refugee Crisis Portrait Project, by American artist Aubrey Roemer. Aubrey is a very active, internationally driven contemporary artist, whose work connects art with activism. She usually uses as the vehicle to her work important, controversial social issues and problems. The opening for the exhibition will be held on Friday, April 1st at 20:00 and will last until Sunday, 3rd of April.

E.Δ.Ω.
18 Profiti Daniil Street, Kerameikos, Athens, 10435
Opening: Friday, April 1st, 2016, at 20:00 – 24:00.
Duration until Sunday the 3rd, 2016.
Opening hours: Saturday 17:00 – 21:00, Sunday 12:00 – 15:00 & 17:00 – 21:00
Free Entrance
Google map

A brief description of the project:

The refugee / migrant crisis has dominated international news over the last year – an exodus unparalleled since World War II. In 2015, over a million refugees have entered the EU by land and by sea to find refuge from war torn regions, political persecution, personal oppression, and economic reasons, but mostly in hope of rebuilding their lives.

Any comment section of articles about the crisis reveal sharp divisions of opinion and a commonplace callous lack of empathy. In modern history, especially during both World Wars, most people’s ancestors sought refuge from the atrocities of war and oppression, whether it be religious, gender based, sexuality, or for economic means. This dichotomy of opinion fueled a personal need to humanize the plight of the refugee – a way of activating empathy in order to engage with the crisis.

‘Khamsa, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity), The Refugee Crisis Portrait Project’ was created while volunteering at Greek refugee camps in Lesvos and Athens, while working on advocacy for refugee relief with government, local, and NGO cooperation. This process was documented with photographs, written prayers, voice memos, paintings, prints, and drawings, with the participation of refugees and aid workers met along the way.

The piece is a collection of 99 prayer flags created from discarded life jackets and emergency blankets found on Lesvos, a number is equivalent to the amount of beads on an tasbih, the Islamic prayer necklace. The hands of 66 refugee women and children were traced, while just their eyes were photographed as references for the painted likenesses encased in each pair of hands. This composition is a direct reference to the khamsa / hand of fatima, the hamsa hand, hand of Mary – a symbol for protection, blessings, and strength found in most major religions. Male refugees comprise the other 33 flags in the form of prayers and protest inscribed onto swatches of material at the camps and on the ferry. The percentages reflected are a deliberate rebuttal to media dissemination that only single, criminal men are making the journey to the EU.

77 individual prints of eyes, representative of numerology associated with Jesus Christ and the most widely recognized number of branches in Islam, are the final component to this project. They represent the estimated 6,000 lives lost in the Aegean Sea.

In Islam, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity) is a concept that by doing humanitarian work both parties are rewarded, and the doer’s good deeds continue on past their life. Elaborating on that concept, this work is being used to raise awareness by traveling the world on exhibition – to China, Taiwan, Indonesia, Greece so far – with future shows in planned in the EU, the USA, and the Middle East. It will be bound into a book, generating funding for continued refugee relief efforts in partnership with the Greek NGO Desmos.

About Aubrey Roemer:

Aubrey Roemer was born in Rochester, NY. She received her BFA from Pratt Institute and post collegiately attended residencies in the USA, Europe, and Asia, as well as exhibited in galleries and museums both nationally and internationally. She worked as a journalist for Art Observed, specializing in covering the NYC auction season. Roemer has received grants from World Connect and ARTwerk for her work. She has received national and international press for her work, while actively speaking about the role of art and activism, notably with Artshape Mammoth, the Tällberg Foundation, and at the Parrish Museum of Art. Recently, she was a resident at Vermont Studio Center, at 42 Acres in England, and in Taiwan at Kio-a-Thau Sugar Refinery Artist Village. Roemer is working on projects in Nicaragua with La Isla Foundation addressing the CKDnT epidemic among sugarcane workers, painting sails of a pinisi ship while working on environmental issues in Indonesia as the Director of Art and Communications for Oceans Care. Her work was on display this past fall at Pratt Institute’s Dekalb Gallery and in a solo exhibition in Montauk’s Gallery at the Terrace. Currently, Roemer is working ‘Khamsa, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity): The Refugee Crisis Portrait Project’, an artistic documentation of the crisis made while volunteering in Lesvos and Athens – this work is currently traveling the world on display and will be bound into a book, with a portion of sales going to Greek NGO Desmos for continued relief efforts. The work was previously exhibited at 203 Gallery in Shanghai and CDC center in Bali, the next exhibition will be in this spring at Garner Arts Center in May.

Related Links:

www.aubreyroemer.com
http://aubreyroemer.tumblr.com/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1037371979659983.1073741830.208732732523916&type=3
http://desmos.org

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι ο χώρος του Ε.Δ.Ω. θα φιλοξενήσει την παρουσίαση / έκθεση ενός ιδιαίτερα επίκαιρου έργου, του project Khamsa, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity), The Refugee Crisis Portrait Project, της Αμερικανίδας Aubrey Roemer. Η Aubrey είναι μια πολύ δραστήρια, διεθνούς δράσης, σύγχρονη καλλιτέχνης, η οποία συνδέει με το έργο της την τέχνη με τον ακτιβισμό, χρησιμοποιώντας ώς όχημά της επίμαχα κοινωνικά θέματα. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν την Παρασκευή 1η Απριλίου και ώρα 20:00, ενώ θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 3 Απριλίου.

E.Δ.Ω.
Προφήτου Δανιήλ 18, Κεραμεικός, Στάση Μετρό Κεραμεικός
Eγκαίνια: Παρασκευή 1η Απριλίου, 2016, 20:00 – 24:00.
Διάρκεια μέχρι την Κυριακή 3 Απριλίου, 2016.
Ώρες Λειτουργίας: Σάββατο 17:00 – 21:00, Kυριακή 12:00 – 15:00 & 17:00 – 21:00
Eίσοδος Ελεύθερη
Google map

Σύντομη περιγραφή το
υ έργου:

Η προσφυγική / μεταναστευτική κρίση έχει κυριαρχήσει στις διεθνείς ειδήσεις τον τελευταίο χρόνο – μια έξοδος που αντίστοιχη δεν έχει υπάρξει από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Το 2015, πάνω από ένα εκατομμύριο πρόσφυγες έχουν εισέλθει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, από στεριά και θάλασσα, για να βρουν καταφύγιο από περιοχές ρημαγμένες από τον πόλεμο, από πολιτικές διώξεις και προσωπική καταπίεση, καθώς και για οικονομικούς λόγους. Κυρίως όμως, εισέρχονται με την ελπίδα να ξαναχτίσουν τη ζωή τους.

Πρατηρώντας σχόλια άρθρων του διεθνούς τύπου σχετικά με την προσφυγική / μεταναστευτική κρίση, αποκαλύπτονται απόλυτα διχασμένες απόψεις, καθώς και μια κοινότοπη, πωρωμένη έλλειψη συναίσθησης. Στη σύγχρονη ιστορία, ειδικά κατά τη διάρκεια των δύο Παγκοσμίων Πολέμων, πολλοί από τους προγόνους μας αναζήτησαν καταφύγιο από τις φρικαλεότητες του πολέμου και της καταπίεσης, είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε λόγω εθνικών / φυλετικών διακρίσεων, άλλοτε με αιτία τη διαφορετική σεξουαλικότητα, ή τα οικονομικά μέσα. Αυτή η διχοτόμηση της κοινής γνώμης τροφοδότησε μια προσωπική ανάγκη εξανθρωπισμού των προσφυγικών δεινών – ένας τρόπος ενεργοποίησης συμπόνιας και οίκτου, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η κρίση.

«Khamsa, Sadaqa Jaariyah - Endless Charity (σε μεταφ. Απεριόριστη Φιλανθρωπία), The Refugee Crisis Portrait Project (σε μεταφ. Το Έργο Πορτραίτα Προσφυγικής Κρίσης)» δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια εθελοντικής εργασίας σε ελληνικά στρατόπεδα προσφύγων στη Λέσβο και στην Αθήνα, καθώς και κατά την συνεργασία υπεράσπισης και ανακούφισης των προσφύγων με κυβερνητικές, τοπικές και ΜΚΟ οργανώσεις. Η διαδικασία αυτή τεκμηριώνεται με φωτογραφίες, γραπτές προσευχές, φωνητικές σημειώσεις, πίνακες ζωγραφικής, χαρακτικά και σχέδια, ενώ πραγματοποιείται με τη συμμετοχή των προσφύγων αλλά και των εργαζομένων που προσφέρουν ανθρωπιστική βοήθεια και που βρέθηκαν σε επαφή κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυτής.

Το έργο είναι μια συλλογή από 99 σημαίες προσευχής που δημιουργήθηκαν από σωσίβια και κουβέρτες έκτακτης ανάγκης και που βρέθηκαν πεταμένα στη Λέσβο. Ο αριθμός τους ισοδυναμεί με την ποσότητα σε χάντρες ενός tasbih, του Ισλαμικού κολιέ προσευχής. Τα χέρια 66 προσφύγων, γυναικών και παιδιών, ιχνογραφήθηκαν, ενώ μόνο τα μάτια τους φωτογραφήθηκαν ως αναφορά στη βαμμένη ομοιότητα που εμπεριέχεται σε κάθε ζευγάρι χέρια. Η σύνθεση αποτελεί άμεση αναφορά στο khamsa/ το χέρι της Φατιμά, το χέρι hamsa, το χέρι της Μαρίας – ένα σύμβολο προστασίας, ευλογίας και δύναμης που συναντάται στις περισσότερες μεγάλες θρησκείες. Άντρες πρόσφυγες αποτελούν τις υπόλοιπες 33 σημαίες σε μορφή προσευχής και διαμαρτυρίας αποτυπωμένες πάνω σε κομμάτια υλικού, (όσο βρίσκονταν) στα κέντρα και στο πλοίο. Τα ποσοστά που αντανακλώνται είναι μια σκόπιμη διάψευση στις διαδόσεις των μέσων ενημέρωσης, ότι μόνο άγαμοι, εγκληματίες άνδρες πραγματοποιούν το ταξίδι προς την ΕΕ.

77 μεμονωμένες εκτυπώσεις ματιών, (αριθμός) που σύμφωνα με την αριθμολογία σχετίζεται με τον Ιησού Χριστό και τον πιο ευρέως αναγνωρισμένο αριθμό των θρησκευμάτων του Ισλάμ, είναι το τελικό συστατικό σε αυτό το έργο. Αντιπροσωπεύουν τις 6.000 ζωές που εκτιμάται πως χάθηκαν στο Αιγαίο Πέλαγος.

Στο Ισλάμ, Sadaqa Jaariyah (σε μεταφ. Απεριόριστη Φιλανθρωπία) είναι μια έννοια όπου με το ανθρωπιστικό έργο και τα δύο μέρη ανταμείβονται, καθώς οι καλές πράξεις του πράττων συνεχίζουν και μετά το πέρας της ζωής του. Aναπτύσσοντας την ιδέα αυτή, το έργο θα χρησιμοποιείται για την ευαισθητοποίηση του κοινού ταξιδεύοντας και εκθέτοντάς το ανά τον κόσμο – στην Κίνα, την Ταϊβάν, την Ινδονησία, την Ελλάδα μέχρι τώρα – με μελλοντικές εκθέσεις προγραμματισμένες στην ΕΕ, τις ΗΠΑ και τη Μέση Ανατολή. Θα δεθεί σε ένα βιβλίο, βοηθώντας στη χρηματοδότηση για τη συνέχιση των προσπαθειών ανακούφισης των προσφύγων σε συνεργασία με την ελληνική ΜΚΟ «Δεσμός».

Σχετικά με την Αubrey Roemer:

Η Aubrey Roemer γεννήθηκε στο Ρότσεστερ της Νέας Υόρκης. Έλαβε το πτυχίο
της BFA από το Pratt Institute και μεταπτυχιακά παρακολούθησε residencies στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Ασία, όπως και εξέθεσε σε γκαλερί και μουσεία τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Εργάσθηκε ως δημοσιογράφος για το Art Observed εξειδικεύοντας στην κάλυψη της περιόδου δημοπρασιών της Νέας Υόρκης. Η Aubrey έχει λάβει επιχορηγήσεις από το World Connect και ARTwerk για το έργο της. Έχουν γίνει αναφορές σε εθνικό και διεθνή Τύπο, μιλώντας ενεργά για το ρόλο της τέχνης και του ακτιβισμού, ιδίως μέσα από το Artshape Mammoth, το Tällberg Foundation και το Parrish Museum of Art. Πρόσφατα, ήταν resident στο Vermont Studio Center, στο 42 Acres στην Αγγλία, και στην Ταϊβάν στο Kio-a-Thau Sugar Refinery Artist Village. Η Aubrey εργάζεται σε projects στη Νικαράγουα με το La Isla Foundation αναφερόμενη στην επιδημία CKDnT που παρουσιάζεται στους εργαζόμενους ζαχαροκάλαμου, ζωγραφίζει πανιά ενός pinisi πλοίου, ενώ εργάζεται για περιβαλλοντικά ζητήματα στην Ινδονησία ως διευθυντής Τέχνης και Επικοινωνίας για την Oceans Care.

Η δουλειά της εκτέθηκε το περασμένο φθινόπωρο στο Dekalb Gallery του Pratt Institute και σε μια ατομική έκθεση στο Montauk στη γκαλερί Gallery at the Terrace.

Aυτή την περίοδο, η Aubrey εργάζεται στο «Khamsa, Sadaqa Jaariyah - Endless Charity (σε μεταφ. Απεριόριστη Φιλανθρωπία), The Refugee Crisis Portrait Project (σε μεταφ. Πορτραίτα Προσφυγικής Κρίσης)», μια καλλιτεχνική καταγραφή της κρίσης που πραγματοποιείται ενώ εργάζεται εθελοντικά στη Λέσβο και την Αθήνα – η δουλειά αυτή ταξιδεύει τον κόσμο σε εκθέσεις, ενώ θα δεθεί σε ένα βιβλίο, με ένα μέρος των πωλήσεων να πρόκειται να δοθεί στην ελληνική ΜΚΟ «Δεσμός» για τη συνέχιση των προσπαθειών ανακούφισης. Το έργο είχε προηγουμένως εκτεθεί στη 203 Gallery στο κέντρο της Σαγκάης και στο κέντρο CDC στο Μπαλί, η επόμενη έκθεση θα είναι αυτή την άνοιξη, το Μάιο στο Garner Art Center.

Σχετικά Links:
www.aubreyroemer.com
http://aubreyroemer.tumblr.com/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1037371979659983.1073741830.208732732523916&type=3
http://desmos.org

E Δ Ω Ε D W E Δ Ω Ε D W E Δ Ω Ε D W

We are pleased to announce that the space of Ε.Δ.Ω. will host the presentation / exhibition of a highly topical project, the Khamsa project, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity), The Refugee Crisis Portrait Project, by American artist Aubrey Roemer. Aubrey is a very active, internationally driven contemporary artist, whose work connects art with activism. She usually uses as the vehicle to her work important, controversial social issues and problems. The opening for the exhibition will be held on Friday, April 1st at 20:00 and will last until Sunday, 3rd of April.

E.Δ.Ω.
18 Profiti Daniil Street, Kerameikos, Athens, 10435
Opening: Friday, April
1st, 2016, at 20:00 – 24:00.
Duration until Sunday the 3rd, 2016.
Opening hours: Saturday 17:00 – 21:00, Sunday 12:00 – 15:00 & 17:00 – 21:00
Free Entrance

Google map

A brief description of the project:

The refugee / migrant crisis has dominated international news over the last year – an exodus unparalleled since World War II. In 2015, over a million refugees have entered the EU by land and by sea to find refuge from war torn regions, political persecution, personal oppression, and economic reasons, but mostly in hope of rebuilding their lives.

Any comment section of articles about the crisis reveal sharp divisions of opinion and a commonplace callous lack of empathy. In modern history, especially during both World Wars, most people’s ancestors sought refuge from the atrocities of war and oppression, whether it be religious, gender based, sexuality, or for economic means. This dichotomy of opinion fueled a personal need to humanize the plight of the refugee – a way of activating empathy in order to engage with the crisis.

‘Khamsa, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity), The Refugee Crisis Portrait Project’ was created while volunteering at Greek refugee camps in Lesvos and Athens, while working on advocacy for refugee relief with government, local, and NGO cooperation. This process was documented with photographs, written prayers, voice memos, paintings, prints, and drawings, with the participation of refugees and aid workers met along the way.

The piece is a collection of 99 prayer flags created from discarded life jackets and emergency blankets found on Lesvos, a number is equivalent to the amount of beads on an tasbih, the Islamic prayer necklace. The hands of 66 refugee women and children were traced, while just their eyes were photographed as references for the painted likenesses encased in each pair of hands. This composition is a direct reference to the khamsa / hand of fatima, the hamsa hand, hand of Mary – a symbol for protection, blessings, and strength found in most major religions. Male refugees comprise the other 33 flags in the form of prayers and protest inscribed onto swatches of material at the camps and on the ferry. The percentages reflected are a deliberate rebuttal to media dissemination that only single, criminal men are making the journey to the EU.

77 individual prints of eyes, representative of numerology associated with Jesus Christ and the most widely recognized number of branches in Islam, are the final component to this project. They represent the estimated 6,000 lives lost in the Aegean Sea.

In Islam, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity) is a concept that by doing humanitarian work both parties are rewarded, and the doer’s good deeds continue on past their life. Elaborating on that concept, this work is being used to raise awareness by traveling the world on exhibition – to China, Taiwan, Indonesia, Greece so far – with future shows in planned in the EU, the USA, and the Middle East. It will be bound into a book, generating funding for continued refugee relief efforts in partnership with the Greek NGO Desmos.

About Aubrey Roemer:

Aubrey Roemer was born in Rochester, NY. She received her BFA from Pratt Institute and post collegiately attended residencies in the USA, Europe, and Asia, as well as exhibited in galleries and museums both nationally and internationally. She worked as a journalist for Art Observed, specializing in covering the NYC auction season. Roemer has received grants from World Connect and ARTwerk for her work. She has received national and international press for her work, while actively speaking about the role of art and activism, notably with Artshape Mammoth, the Tällberg Foundation, and at the Parrish Museum of Art. Recently, she was a resident at Vermont Studio Center, at 42 Acres in England, and in Taiwan at Kio-a-Thau Sugar Refinery Artist Village. Roemer is working on projects in Nicaragua with La Isla Foundation addressing the CKDnT epidemic among sugarcane workers, painting sails of a pinisi ship while working on environmental issues in Indonesia as the Director of Art and Communications for Oceans Care. Her work was on display this past fall at Pratt Institute’s Dekalb Gallery and in a solo exhibition in Montauk’s Gallery at the Terrace. Currently, Roemer is working ‘Khamsa, Sadaqa Jaariyah (Endless Charity): The Refugee Crisis Portrait Project’, an artistic documentation of the crisis made while volunteering in Lesvos and Athens – this work is currently traveling the world on display and will be bound into a book, with a portion of sales going to Greek NGO Desmos for continued relief efforts. The work was previously exhibited at 203 Gallery in Shanghai and CDC center in Bali, the next exhibition will be in this spring at Garner Arts Center in May.

Related Links:

www.aubreyroemer.com
http://aubreyroemer.tumblr.com/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1037371979659983.1073741830.208732732523916&type=3
http://desmos.org

This entry was posted in Events, News for home page, SHARE, exhibitions, news

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

«